Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials > Lliurament dels premis de l’Olimpíada d’Economia, del Joc de Borsa i d’Econoreptes

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Divendres, 10 de maig, la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials va lliurar els premis de la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia, els premis del Joc de Borsa i els premis d’Econoreptes que va organitzar la Facultat amb la col·laboració de l’Institut de Ciències de l’Educació, del Consell Social i de l’Equip de Direcció de la Universitat de Girona.

L’Olimpíada d’Economia és una activitat adreçada a estudiants de 2n de Batxillerat amb coneixements de l’assignatura Economia de l’empresa.

La primera classificada va ser l’estudiant Xi Zheng Zhu, de l’Institut La Garrotxa. El segon classificat va ser Quim Planas Puig, del Col·legi  Bell-lloc del Pla i el tercer premiat va ser Arnau Pi Villalon, de l’Institut Castelló d’Empúries.

A més, tots tres estudiants guardonats podran participar amb totes les despeses pagades a la Fase Estatal de la Olimpiada de Economía 2019 que se celebrarà a la Facultad Complutense de  Madrid, dels dies 25, 26 i  27 de juny d’enguany. Aniran acompanyats d’un professor/a de cada Institut.

El Joc de Borsa és una activitat adreçada a estudiants de 1r de Batxilletat que cursen l’optativa d’Economia i a estudiants de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.  Cada participant va disposar de 60.000 € virtuals que va invertir en empreses de l’IBEX 35 fent un mínim de 5 operacions setmanals.

La primera classificada, Luciana Nicoleta Balan, de l’Institut de Celrà. El segon classificat van ser Biel Frigola Vert, de l’Institut de Celrà i la tercera premiada va ser Marta Sert Casademont, de l’Institut Sant Feliu de Guixols.

L’Econoreptes és una activitat que pretén incentivar i estimular l’estudi de l’economia de manera col·laborativa i estava adreçada a estudiants de 4t d’ESO que cursen l’optativa d’Economia.

El primer grup classificat estava composat per Berta Masanas Casado, Júlia Padronsa Viñas i Paula Teixidor Quesada, de l’Institut Pla de l'Estany. Les segones classificades van ser Laura Costabella Font i Joana Padrosa Bramon, de l’Institut Pla de l'Estany. I, els tercers premiats van ser Gerard Aguiló Azorín, Yassir Elhadeg i Marc Magrané Sans, de l’Intitut Narcís Xifra i Masmitjà.

Els primers classificats de l’Olimpíada d’Economia i del Joc de Borsa van rebre un iPad i un val Abacus de 100€. Els estudiants que van quedar en segona posició van rebre un val Abacus de 200€ i els tercer premiats un val Abacus 150€, cadascun.

La guanyadora de l’Olimpíada d’Economia també té la matrícula gratuïta del primer curs a qualsevol estudi oficial de la UdG el curs 2019-2020.

L’equip guanyador de l’Econoreptes va rebre un ipad, el segon un val Abacus de 100€ i el tercer un val Abacus de 20 €.