Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials > Lliurament de Premis de la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia a la Facultat de Ciències Econòmique

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Divendres, 4 de maig, a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials van lliurar-se els premis de la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia UdG, que va organitzar el centre amb la col·laboració del Consell Social i de l’Equip de Direcció de la Universitat de Girona.

La primera classificada, Raquel Cabanas Canadell, de l’Institut Cendrassos de Figueres, va rebre com a premi la matrícula gratuïta d’un primer curs a qualsevol estudi oficial de la UdG el curs 2018-2019, un iPad i un val Abacus de 100 €.

Els estudiants segon i tercer classificats, Albert López Lombardia i Anja Sabrina Dobney, del Col·legi el Bell-lloc del Pla,  i de l’Institut Frederic Martí Carreras van rebre com a premi un val Abacus cadascun, de 200 € i 150 €, respectivament.

A més, tots tres estudiants guardonats podran participar amb totes les despeses pagades a la Fase Estatal de la Olimpíada de Economía 2018 que se celebrarà a la Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais de la Universidade de Santiago de Compostela els dies 25, 26 i 27 de juny d’enguany.