Escola Politècnica Superior > Professorat de prestigioses Universitats Americanes, ofereixen les Beques Balsells a alumnes EPS

Escola Politècnica Superior

Professorat de les Universitats de Califòrnia (UC Davis i Irvine) i de Colorado (UC Boulder i Colorado Springs) realitzen una sessió informativa sobre les Beques Balsells a l’EPS • Aquestes beques s’atorguen als millors estudiants catalans i que estudien en universitats catalanes.

Girona, 24 de setembre de 2018. El professor Sergio Gago, representant de la Universitat de Califòrnia Irvine, la professora Anita Oberbauer de la Universitat de Califòrnia Davis, el professor Charles Zhou de la Universitat de Colorado (Colorado Springs) i els senyors Peter Garriga i Josep Viñeta Balsells de la Fundació Balsells juntament amb el becari Balsells de doctorat Marc Moreno han estat els encarregats de realitzar la sessió informativa de les Beques Balsells pel proper curs 2018-2019 a coordinadors i estudiants de l’EPS.

Durant la sessió que es va dur a terme a la Sala de Juntes de l’EPS, i a la que va assistir un nombrós grup d’estudiants, s’han explicat els tres programes de beques de què disposa el programa Balsells: per grau, màster i doctorat. Van comentar els requisits per poder accedir al procés de selecció en cada cas, així el calendari i recomanacions a tenir en compte per tramitar la preparació de la documentació requerida. També van mostrar les característiques de cada universitat i cada campus implicat com les activitats d’acollida que realitza la pròpia Fundació Balsells pels becats, un cop són als EE.UU.

Aquestes beques poden estar dotades (en funció de la universitat) amb un total de 50.000$ per any.

Becat de l'edició anterior

Es va aprofitar l’acte per presentar a l’estudiant de GEM Pau Saldaña, del Grau d'Enginyeria Mecànica i guanyador d’una beca a la passada convocatòria, per a realitzar el seu Treball Final de Grau el proper semestre a la Universitat de Califòrnia.

Aquells qui vulgueu més informació sobre aquestes beques podeu contactar al correu electrònic relinter@eps.udg.edu.