Cristina Prieto premiada por el IEC para su Proyecto Final del Grado en Ingeniería Agroalimentaria
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Escola Politècnica Superior

Cristina Prieto premiada per l'IEC pel seu Projecte Final del Grau en Enginyeria Agroalimentària

El passat 5 de març la Institució Catalana d’Estudis Agraris va atorgar el premi a estudiants al treball corresponent al Projecte Final de Grau de Cristina Prieto alumna de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

El Consell Permanent de l’IEC, reunit el dia 5 de març de 2020 va acordar atorgar el Premi de la Institució Catalana d’Estudis Agraris (per a estudiants) a Cristina Prieto pel treball Caracterització morfològica d'aïllats d'Alternària associats a lesions en pomera a les comarques de Girona, corresponent al treball final del Grau en Enginyeria Agroalimentària que va presentar el febrer del 2019 sota la direcció tutoritzada per la Dra. Concepció Moragrega a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat  de Girona.

El premi correspon a la convocatòria del LXXXIX Cartell de premis i de borses d’estudi; Premis Sant Jordi 2020 de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). El procés havia de culminar en un acte públic a la Sala Prat de la Riba de la Casa de Convalescència amb els guardonats on rebrien el premi en una festa el dia de Sant Jordi. En motiu de l’estat d’alarma a causa de la COVID-19, aquest acte queda posposat però es reconeixen igualment els guardonats.