Escola de Doctorat

Una de les tesis llegides l'any passat en el programa de Ciències Humanes, del Patrimoni i de la Cultura ha guanyat el II Premi Assaig Ateneu, convocat per l'Ateneu Barcelonès i adreçat a tesis doctorals de l’àmbit de les Humanitats i les Ciències Socials presentades a les universitats catalanes, valencianes o balears.

Es tracta de la tesi d'Antoni Rico García, "La influència del pensament de Joan Fuster en les cultures polítiques dels Països Catalans (1960-1992)", tesi que ha estat també premiada a la Universitat de Girona amb el premi extraordinari de doctorat 2018 en Ciències Humanes, del Patrimoni i de la Cultura.

La notícia es pot veure a la web de l'Ateneu: https://www.ateneubcn.org/noticies/influencia-del-pensament-joan-fuster-guanya-ii-premi-assaig-ateneu