Escola de Doctorat

Jornades Doctorials Transfrontereres 2019

Les jornades de doctorat transfronterers són una sèrie d'esdeveniments promoguts conjuntament per universitats i institucions d'educació superior de l'Euroregió Pirineus-Mediterrània. Les edicions anteriors han estat organitzades per la Universitat de Perpinyà Via Domitia, la Universitat de Girona, la Universitat de les Illes Balears i el Collège Doctoral Laguedoc-Roussillon.

L’objectiu dels cursos de doctorat transfronterers és augmentar l’ocupabilitat dels joves estudiants de doctorat, tant en el sector públic com en el privat, incloent la pròpia activat emprenedora. Les persones que hi assisteixin milloraran les habilitats professionals i socials i aprendran a conduir les seves carreres en empreses, centres de recerca o establint les seves pròpies start-ups. Els assistents s'enfrontaran a un repte, que serà abordat per un grup de treball multidisciplinari i internacional.

L'esdeveniment d'aquest any serà organitzat per la Universitat de Girona en el marc de la Universitat Europea UNIVERS. El Languedoc-Roussillon Doctoral College de la LR Communauté d’Universités et Etablissements co-organitza l’esdeveniment. A més dels estudiants de doctorat de l'Euroregió, els alumnes de Ca’Foscari, Klagenfurt, Primorska i Andorra seran benvinguts. L'esdeveniment tindrà lloc a l'Hotel Torre Mirona de Navata del 21 al 25 d'octubre.