Escola de Doctorat

La doctorand Pau Navarro representarà la UdG a la final del concurs ‘Tesis en 4 minuts’

L’objectiu del concurs és plantejar als estudiants de doctorat, de qualsevol disciplina científica, el repte d’explicar la seva recerca durant un temps màxim de 4 minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible, per a un públic general.

La doctorand del programa en Psicologia, Salut i Qualitat de Vida Pau Navarro representarà la Universitat de Girona (UdG) a la final interuniversitària del concurs ‘Tesis en 4 minuts’, impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació que tindrà lloc a Barcelona el proper 4 de juny. Pau Navarro ha estat la candidata més ben valorada per un tribunal de la fase prèvia a Girona.

Pau Navarro presentarà a Barcelona la seva tesi en factors psicosocials de risc i protecció per la salut dels professionals del transport sanitari. El premi per quedar en la primera posició en la fase prèvia, organitzada per l’Escola de Doctorat de la UdG, ha estat un ordinador portàtil. Ara, podrà optar un dels tres premis de la final dotats amb 1.000, 2.000 i 3.000 euros.

La fase prèvia ha inclòs també la publicació, per part dels participants, d'un vídeo on explicaven la seva tesi.

El premi del públic, que ha estat pel vídeo amb més "m'agrada"  ha recaigut a Steven Roldán.

El segon premi de la fase prèvia ha estat pel doctorand Albert Costa del Programa en Dret, Economia i Empresa. Per haver aconseguit la segona posició, rebrà una tauleta tàctil com a premi.

Més participants
Quatre estudiants més de doctorat de la UdG han estat finalistes en la fase gironina: John Enrique Correa, Jesús Antonio Luque, Vicente Jiménez, Joan Fontàs.

Podeu consultar l'àlbum fotogràfic