GANADORES 2020 - TESIS EN 4 MINUTOS
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Escola de Doctorat

El dia 30 d’abril es va celebrar per videoconferència la final UdG del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” amb la participació de 17 investigador@s en formació. La final va ser molt renyida i el nivell de tots els participants va ser molt alt.

El jurat format per la guanyadora de l’any passat, una estudiant de l’Associació de Debat, un estudiant de l’Associació UdG.doc, 4 coordinadors de programes de doctorat, la cap de l’Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals, la cap del Servei de Gestió Acadèmica i Estudiants, la directora de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital i el director de l’Escola de Doctorat varen decidir atorgar els premis als següents investigador@s en formació:

Primer premi: Glòria Brugués Català – “Processos psicològics implicats en la personalitat psicopàtica”

Segon premi: Annabel Gràcia Damas – “Una mirada sobre la comunitat de parla nord-occidental lleidatana. La representació de la llengua i els sentiments lingüístics”

Tercer Premi: Younes Jahani – “Flexural behaviour of NSM and EBR strengthened RC beams under sustained loading and fatigue conditions”

Moltes felicitats a tots tres! La Glòria representarà a la UdG en la final catalana de la tercera edició del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” que organitza Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i que se celebrarà a Barcelona al Movistar Center el proper 25 de juny.