Departament de Geografia > VI Premi "Nova Cultura del Territori" Premi a l'observatori del Paisatges de Catalunya

Departament de Geografia

Organitzat per l'Associació Espanyola de Geografia i el Colegi de Geògrafs. (AGE)

El proper 30 de maig es celebra el VI premi sobre la  Nova Cultura del Territori. La finalitat d'aquest premi és el foment de les bones pràctiques sobre el territori i la difusió social que se'n fa. El premi s'otorga cada dos anys a persones, entitats, institucions, programes o mitjans de comunicació que contribueixin a la gestió del territori basant-se en la sostenibilitat ambiental, l'eficàcia econòmica i l'equitat social. El premi té dues categories: l'acció i gestió del territori i la divulgació del territori. Els premiats d’enguany són l’Observatori del Paisatge de Catalunya (categoria gestió) i Julio Llamazares (categoria de divulgació). L’entrega tindrà lloc el mes de maig a Madrid.

Felicitem a l'Observatori del Paisatge de Catalunya per aquest reconeixement i, de manera molt especial, al professor Joan Nogué que n’ha estat el seu director i principal promotor, així com, a  tot el seu equip.

L'acte també inclou una conferència del professor Zoido Naranjo i la presentació del manifest "El derecho a la vivienda i su uso turístico en la ciudad", elaborat pels grups de treball Geografia Urbana i Geografia del Turisme, Oci i Recreació de la AGE.