Departament de Geografia > En defensa de la professió a Lleida

Departament de Geografia

En defensa de la professió a Lleida

Una de les Activitats del Servei de Defensa de la Professió del Colegio de Geógrafos. 13 de Febrer de 2019.

El jutjat número 1 de Lleida ha acceptat un recurs contenciós administratiu del Colegio de Geógrafos després que l'Ajuntament de Lleida excloïa els Geògrafs com a professionals aptes en el camp del Medi Ambient. En aquest sentit, el Colegio de Geógrafos ja ha guanyat nombroses sentències judicials respecte casos en què es discrminava la professió de geògrafs en places de feina públiques en matèria de Medi Ambient o d'altres.

En aquest cas, la magistrada ha dictat sentència a favor del Colegio, cosa que comporta la repetició del procés de selecció i l'obertura de la plaça de tècnic en Medi Ambient als Geògrafs.

El Colegio ja fa temps que vetlla per els i les professionals en geografia a partir d'activitats de denúncia d'exclusió laboral com en aquest cas, bàsicament perquè els professionals del món de la Geografia tinguin les mateixes oportunitats que la resta de professionals en llocs per als quals són competents.

Per a més informació sobre aquestes activitats i d'altres del Colegio de Geógrafos, adjuntem l'enllaç de la seva pàgina web: