Departament de Geografia > Montblanc s'adhereix a la Carta del Paisatge de la Conca de Barberà

Departament de Geografia

Montblanc s'adhereix a la Carta del Paisatge de la Conca de Barberà

Dimecres passat, l'Ajuntament de Montblanc va viure el segon ple telemàtic de la seva història. Un dels punts més destacats va ser l'adhesió a la Carta del Paisatge de la Conca de Barberà. Un projecte sorgit des del Consell Comarcal i que, com va matissar el regidor d'Agrupament Catalanista de Montblanc, Francesc Benet “és més que una Carta, esdevé un model, un projecte per a la comarca”. Benet va explicar com la Carta especifica les 17 unitats de Paisatge, entre les quals destaca el “corredor del Francolí”, un eix estratègic especialment en aquest moment de crisi, doncs és l'espai on se situen les principals indústries de la comarca.