Departament de Geografia > UNA GEÒGRAFA GUANYA LA MEDALLA D’OR DE LA GENERLITAT DE CATALUNYA

Departament de Geografia

UNA GEÒGRAFA GUANYA LA MEDALLA D’OR DE LA GENERLITAT DE CATALUNYA

El govern ha atorgat la Medalla d’Or de la Generalitat a Catalunya -la màxima distinció honorífica que atorga la Generalitat- a la demògrafa Anna M. Cabré, per la seva destacada trajectòria professional.

Anna Cabré és demògrafa i geògrafa. Des de 1977 ha estat vinculada al Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona. El 1984 va participar en la creació del Centre d’Estudis Demogràfics (CED), que ha dirigit durant 30 anys, fins la seva jubilació. Ha liderat un gran nombre de projectes d’investigació, el més recent i important dels quals és “Five Centuries of Marriages” patrocinat pel Consell Europeu de la Recerca (Advanced Grant). Ha estat elegida en diverses ocasions als Consells rectors d’associacions internacionals i espanyoles.