Departament de Didàctiques Específiques > PROGRAMA SERRA HUNTER - 1a convocatòria 2020 (UdG-LE-120040)

Departament de Didàctiques Específiques

PROGRAMA SERRA HUNTER - 1a convocatòria 2020 (UdG-LE-120040)

Didàctica de la llengua i la literatura (segona llengua)- UdG / Didactics of Language and Literature Teaching (second language) -UdG

Categoria: Professor Lector /  Tenure-eligible lecturer

Departament: Didàctiques Específiques / Specific didactics

Referència: UdG-LE-120040

Perfil de la plaça- UdG-LE-120040 Didàctica de la llengua i la literatura (segona llengua)- UdG

El departament de didàctiques específiques està interessat en contractar, a través del programa Serra Húnter un/a lector/a de didàctica de la llengua i la literatura (segona llengua) amb el següent perfil:

Docència: Es valoraran els següents punts:

• Experiència en docència en formació inicial i permanent de mestres de primària i infantil en l’àrea d’anglès com a llengua estrangera.
  • Cultura i literatura a l’aula de llengua estrangera
  • Coneixement professional del sistema educatiu català per poder realitzar la tutorització de l’alumnat de grau i seguiment de pràctiques a les escoles catalanes.
  • Experiència docent en altres universitats (preferiblement en un altre país)

Recerca i transferència de coneixement: Es valoraran particularment l’experiència de recerca en línies similars o complementàries amb la recerca que es fa al departament de didàctiques específiques i en concret a l’àrea de didàctica de la llengua i la literatura (segona llengua). Aquestes inclouen, entre d’altres:

• Recerca sobre la formació inicial i permanent dels docents
  • Disseny de materials i/o metodologies educatius
  • Literatura infantil a l’aula

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Position profile – UdG-LE-120040 Didactics of Language and Literature Teaching (second language) -UdG

The department of specific didactics is interested in appointing, through the Serra Húnter programme, a Tenure-eligible lecturer in Didactics of Language and Literature Teaching (second language) with the following position profile:

Teaching: The following aspects will be taken into consideration:

• Teaching experience in pre-service and in-service teacher education for primary and early-years teachers in the area of English as a foreign language
  • Culture and literature in the foreign language classroom
  • Professional knowledge of the Catalan educational system to be able to carry out tutoring of undergraduate students and supervising internships at Catalan schools.
  • Teaching experience at other universities (preferably abroad)

Research and knowledge transfer: Research experience on similar or complementary topics to those being carried out in the Department of specific didactics in general and in the area of Didactics of Language and Literature Teaching (second language) in particular. These lines include, among others:

• Research on pre-service and in-service teacher education
  • Design of educational materials and/or methodologies
  • Children’s literature in the classroom
  • Learner and Teacher Identity