Departament d'Arquitectura i Tecnologia de Computadors > 7a edició dels Tallers de Robòtica Submarina - Campus PRESUB 2019

Departament d' Arquitectura i Tecnologia de  Computadors

7a edició dels Tallers de Robòtica Submarina - Campus PRESUB 2019

Activitat d’una setmana adreçada a estudiants d’ 3r i 4t ESO dels Centres de Secundària de les Comarques Gironines amb interès per l’Enginyeria, la Tecnologia i la Robòtica (Robòtica Submarina).

Del 15 al 19 de juliol, en horari de 9h a 13h, tindrà lloc la 7a edició dels “Tallers de Robòtica submarina – Campus PRESUB 2019” adreçat a 20 estudiants de 3r i 4t d'ESO de centres de secundària de les comarques gironines.

En aquesta activitat els estudiants dissenyaran i construiran un vehicle submarí teleoperat, i dissenyaran les eines necessàries per a portar a terme missions senzilles dins de l'aigua. L'activitat es porta a terme en el Centre d'Investigació en Robòtica Submarina del Parc Científic de la Universitat de Girona.

Per inscriure’s a l’activitat cal enviar un e-mail a Xavier Cufí (xavier.cufi@udg.edu) amb les dades de contacte de l’estudiant interessat, el centre de secundària d’on prové, i les notes obtingudes durant l’ESO. El termini de presentació de sol·licituds acaba el dia 30 de juny.

El procés de selecció es realitzarà durant la primera setmana de juliol de 2019, i s’avisarà oportunament als estudiants escollits, i s’indicaran els detalls per a realitzar el pagament. Aquest taller que té una durada de 20 hores està subvencionat pel Consell Social de la Universitat de Girona (UdG) i pel Patronat de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdG i amb el suport del departament d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors i de l’Escola Politècnica Superior de la UdG. El cost per cada estudiant participant és de 80 €.

Aquest projecte s'emmarca dins de les iniciatives que fa l’Escola Politècnica Superior, el Patronat Politècnica i el Consell Social de la UdG, per a fer conèixer la recerca i les activitats que es porten a terme per part dels diferents grups de recerca, i també les diverses activitats adreçades a atraure els estudiants de secundària cap a les diferents titulacions que s’imparteixen a la Politècnica.