Compromís Social > La UdG facilita ordinadors i connectivitat a l'estudiantat afectat per la bretxa digital

Compromís Social

Els estudiants de la Universitat de Girona podràn sol·licitar préstec de material informàtic de manera gratuïta si han estat afectats per la bretxa digital ocasionada per la COVID-19.

La Universitat de Girona, posa a disposició ordinadors (tot el curs acadèmic) i connectivitat gratuïta (3 mesos, d’octubre a desembre 2020) per als estudiants que acreditin, amb la documentació pertinent,  una situació d’emergència. Posteriorment a partir de gener 2021 la connectivitat es podrà sol·licitar dins dels Ajuts d’Emergència per a estudiants de la UdG.

El circuit de la sol·licitud serà el següent:

1. Rebreu una notificació de la Unitat de Compromís Social que us avisarà de si la sol·licitud ha estat aprovada o denegada
  2. En el cas que sigui aprovada, us diran quan podeu passar a recollir el portàtil i/o la connectivitat per la Biblioteca de Campus Montilivi (horari: de dilluns a divendres de 9 a 13h o de 16 a 19h)

Podeu sol·licitar el préstec a partir del següent enllaç (s’ha d’haver iniciat la sessió amb l’usuari i contrasenya UdG) https://lameva.udg.edu/ca-es/Aplicacions/Prestec-compromis-social