Compromís Social > Amin Bellaha, estudiant de grau la UdG, guanya el primer premi de "Compromís i Participació"

Compromís Social

Amin Bellaha, Mireia Porta i Patrícia Carenys són els estudiants de la Universitat de Girona guanyadors dels premis "Compromís i Participació", impulsat per Fundació Girona Est i el Patronat Politècnica.

L'Amin Bellaha, estudiant d'Enginyeria Informàtica, ha obtingut el primer premi de "Compromís i Participació", organitzat pel Patronat Politècnica i la Fundació Girona Est, amb suport de la Fundació Marlex. Amb aquest premi es pretén fomentar el voluntariat entre els alumnes de la Politècnica, especialment en relació als barris de Girona Est.

L'Amin és voluntari de la Unitat de Compromís Social, ha participat en formacions com el "Curs Visibilitzant els Racismes" i ha realitzat activitats de voluntariat al Servei d'Intervenció Educativa del barri de Font de la Pólvora i de Salt, un projecte de Càritas per donar suport a l’escolaritat a joves que cursen secundària, que presenten dificultats en el seu procés escolar i que viuen en un entorn social o familiar desfavorit.

El segon i el tercer premi l'han obtingut Mireia Porta i Patrícia Carenys, estudiants del Màster Universitari en Enginyeria Industrial, i han realitzat activitats solidàries de voluntariat al Servei d'Intervenció Educativa de La Creueta.