Voluntariat

Xerrada "El dret humà a l’aigua i la gestió comunitària de l’aigua" 21 de novembre de 2019

Aquest dijous 21 de Novembre parlem sobre el dret humà a l’aigua i la gestió comunitària de l’aigua amb l’Edurne Bagué (AeV Girona), Krissia Elena Romero (ACUA, El Salvador) i Martí Kubesch (ESF)

Arriben les jornades sobre “RESISTÈNCIA A L’EXTRACTIVISME” a Girona, els propers 21 i 28 de novembre.

1. Dret Humà a l’Aigua

Aquest dijous 21 de novembre parlem sobre el dret humà a l’aigua i la gestió comunitària de l’aigua amb l’Edurne Bagué (AeV Girona), Krissia Elena Romero (ACUA, El Salvador) i Martí Kubesch (ESF)

Dia: Dijous 21/11/2019

Hora: 17 h

Lloc: Aula 5E de la Facultat de Dret, al Campus de Montilivi (Girona)

1. Garantir l’accés universal a l’energia

Parlem sobre la pobresa energètica amb el Josep Babot (ESF i APE) i escoltem la Carmen Jiménez, veïna de la Font de la Pólvora de Girona, que han creat la Plataforma Dignitat contra els talls de llum.

Dia: Dijous 28/11/2019

Hora: 18 h

Lloc: Centre Cívic Barri Vell (Girona)

(!)Properament pròximes dates!