Compromís Social > Dia internacional de la Bici a la UdG

Sostenibilitat

Dia internacional de la Bici a la UdG

Cinc carpes es despleguen a Montilivi oferint un itinerari complet pel mon de la bici

El Dia Mundial de la Bicicleta es celebra a tot el mon cada 19 d’abril amb la finalitat de promoure l’ús d’aquest mitjà de transport, cridar l’atenció sobre els drets dels ciclistes i destacar els seus beneficis per a la salut i la mobilitat sostenible. La data fa referencia al 19 d’abril de 1943, quan Albert Hofmann, conegut com “el pare de LSD”, va realitzar en el seu laboratori un autoexperiment amb la substància per determinar els seus efectes psicotròpics, després del qual el seu retorn a casa en bicicleta es va fer famós.

El passat dijous dia 25 d'abril, la Universitat de Girona va celebrar l'efemèride organitzant una jornada especial on els tres col·lectius de la Universitat van poder gaudir dels següents serveis:

✔️Posta a punt de la bici: mostració de les reparacions bàsiques a càrrec de Trafach Bicis Girona.
✔️Informació de tot el que està relacionat amb el mon de la bici: registres, assegurances, itineraris, etc.
✔️Oferiment d'itineraris amb bicicleta per Vies verdes de Girona.
✔️Prova de bicicletes elèctriques i patinets per Emovity.
✔️Tast de sucs naturals per Biodrissa