10.ª convocatoria becas Piso Amigo
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Inclusió

10a convocatòria beques Pis Amic

La Unitat de Compromís Social convoca la 10a beca Pis Amic, una estada per a 2 estudiants per a tot el curs 2019/20 a la Residència d'estudiants RESA Montilivi en convivència amb persones amb Síndrome de Down o altres discapacitats intel·lectuals de la Fundació Astrid21.

La Unitat de Compromís Social convoca la 10a Beca Pis Amic, una estada per a 2 estudiants per a tot el curs 2019/20 a la Residència d'estudiants RESA Montilivi. Aquest ajut té com a finalitat fomentar la participació dels estudiants de la UdG en un projecte de caràcter solidari relacionat amb la Fundació Astrid-21.

L'objectiu del projecte és preparar a persones amb Síndrome de Down o altres discapacitats intel·lectuals (de caràcter lleu o moderat) per emprendre una vida autònoma. L'estada és gratuïta (només costos derivats de les despeses del menjar i altres compres)  del 15 de setembre al 15 de juny.

El termini per lliurar les sol·licituds és el dia 28 de juny a les 13:30h: Sol·licitud 10a convocatòria Pis Amic