Càtedres de la UdG > Canvi dates de la conferència "El castell de la Trinitat"

Càtedra Roses d’Arqueologia i Patrimoni Arqueològic

Canvi dates de la conferència "El castell de la Trinitat"

La conferència "El castell de la Trinitat. Una petita fortalesa amb una important funció", de Lluís Palahí prevista pel dia 25 de novembre es trasllada al dia 16 de desembre.

La conferència es trasllada al dia 16 de desembre per intentar poder desenvolupar l'acte amb el màxim de normalitat i d'aforament possible (sempre seguint totes les normes sanitàries). A l'acte es presentarà també el segon número de les Guies del Patrimoni Cultural de roses, dedicat al Castell de la Trinitat.

La conferència es realitzarà a les 19h. al Teatre Municipal i degut a les limitacions imposades per la situació sanitària atual es demana inscripció prèvia al telèfon 972 252400 (extensió 557) o al mail cultura@roses.cat.