La cátedra firma un convenio marco de colaboración con la Universitá degli Studi di Padova
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Càtedra Roses d’Arqueologia i Patrimoni Arqueològic

La càtedra signa un conveni marc de col·laboració amb la Universitá degli Studi di Padova

Amb una durada de quatre anys el conveni estableix les bases de la col·laboració en matèria de patrimoni arqueològic ente les dues entitats.

Des de la seva creació la càtedra ha cerca la complicitat i col·laboració d'universitats catalanes, franceses i italianes per impulsar la transferència de coneixement en el marc de l'arqueologia com a mitjà per millorar la conservació, gestió i promoció del patrimoni arqueològic.

En aquest marc de col·laboració es signa un conveni marc entre ambdues institucions, del que en són responsables els professors Dr. Josep Burch (UdG) i alexandra Chavarria (Universitá di Padova), per realitzar activitats vinculades a la transferència de coneixement en l'àmbit de l'arqueologia i el patrimoni arqueològic.