Colaboramos en la organización de las "Conversaciones para la salud"
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Càtedra de Promoció de la Salut

Col·laborem en l'organització de les "Conversaciones para la salud"

La segona sessió tindrà lloc el proper 22 de novembre a la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona.

"Converses per a la salut" consisteix en un cicle de formació emmarcat en l'educació per a la salut. Està especialment dirigit a l'adquisició de coneixements, tècniques, eines i recursos que afavoreixin la comunicació entre pacients i professionals de la salut.

L'adquisició d'aquestes competències té avui més importància que mai, ja que permet el desenvolupament de models d'atenció participatius, enfocats en l'experiència dels pacients i mitjans per les solucions de la salut digital, la recerca d'informació o els serveis sobre salut en internet.

"Converses per a la Salut" és una iniciativa impulsada pel Grup d'interès en Alfabetització per a la Salut.