Càtedres de la UdG > Taller "Apoderament i investigació acció Participativa" amb Nina Wallerstein

Càtedra de Promoció de la Salut

Taller "Apoderament i investigació acció Participativa" amb Nina Wallerstein

El taller va tenir lloc el passat 23 d'abril a la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona.

Més de 33 participants del món acadèmic, institucions de salut i salut pública, investigadors i estudiants de màster van poder gaudir en primera mà del taller d'Apoderament i investigació acció participativa realitzat per Nina Wallerstein.

El taller, totalment participatiu i interactiu, es va realitzar amb dinàmiques de treball que tenien com a objectiu ensenyar com involucrar a la comunitat en la investigació de diferents temes de salut. També es va parlar de la Investigació Acció Participativa (IAP) i finalment es va acabant analitzant un model conceptual d'IAP elaborat per Nina Wallerstein i col·laboradors l'any 2018.

Es va realitzar la dinàmica del Riu de la Vida de l'associació.

Finalment es va fer un debat/diàleg entre els/les participants sobre les fortaleses i reptes de l'IAP, l'apoderament i la participació.