Càtedres de la UdG > Viola Cassetti explica què aporta la investigació qualitativa a l'avaluació en salut comunitària

Càtedra de Promoció de la Salut

El passat 10 de gener va tenir lloc a la Facultat d'Infermeria el seminari "Avaluació en salut comunitària. Què pot aportar la investigació qualitativa?"

Més de vint professionals de l'ambit de la salut i social van assistir al seminari a càrrec de Viola Cassetti de la Universitat of Sheffield.

Durant el seminari la docent va transmetre els seus coneixements teòrics i pràctics sobre l'avaluació en salut comunitària i quin paper pot tenir la investigació qualittiva en l'avaluació d'intervencions de salut comunitària. Dins dels temes tractats destaquen la teoria del canvi com a eina per abordar la complexitat en l'avaluació en salut comunitària i quins serien els aspectes clau que cal tenir en el disseny d'un estudi d'avaluació.

Per acabar la sessió es va realitzar un treball pràctic sobre disseny d'una avaluació d'intervenció comunitària.