Càtedres de la UdG > Obertes les inscripcions del curs "El patrimoni literari, un recurs educatiu (Mòdul 7)"

Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

El curs de formació de professorat "El patrimoni literari, un recurs educatiu" tindrà lloc els dissabtes 19 d'octubre, 9, 16 i 23 de novembre, de 10 a 13 hores i ja hi ha obert el període d'inscripcions.

La Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent de la Universitat de Girona, en tant que membre associat a la xarxa Espais Escrits, organitza una nova edició del curs de formació per a professorat El patrimoni literari, un recurs educatiu, que tindrà lloc els dissabtes al matí. Podeu formalitzar les vostres inscripcions en el següent enllaç.

A través de les sessions programades, que combinen teoria i pràctica, els docents inscrits podran conèixer la diversitat de rutes literàries que els centres patrimonials ofereixen per tal de donar a conèixer els autors i les obres de la literatura catalana a tots els estadis educatius.

El programa del mòdul 7 del curs El patrimoni literari, un recurs educatiu, és el següent:

Dissabte 19 d'octubre
Casa Masó (C/ Ballesteries, 29). Girona

• 10.00 h. “El Mapa Literari Català com a recurs educatiu”, a càrrec deCèlia Nolla, docent.
  • 11.00 h. Presentació de l’espectacle poètic Espais Enllà. La literatura catalana en un clic, a càrrec de Gemma Sangerman, actriu.
  • 12.00 h. Visita a la Casa Masó. A càrrec de Rosa Maria Gil (Fundació Rafael Masó).

Dissabte i diumenge 9 i 10 de novembre
A escollir una de les dues rutes:

• Dissabte 9 de novembre - 10.00 h. Ruta Josep Pla a Cap Roig, a càrrec de Mireia Xarau (Fundació Josep Pla)
  • Diumenge 10 de novembre - 09.00 h. Ruta Miquel Pairolí a Quart, a càrrec d'Àngel Madrià.

Dissabte 16 de novembre
A escollir una de les dues rutes:

• 10.00 h. Ruta Rodoreda a Romanyà, a càrrec de Núria Bazaga.
  • 10.00 h. Ruta Les closes de Maria Àngels Anglada (Aiguamolls de l'Empordà), a càrrec dAnna Perera Roura (Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada Carles Fages de Climent de la Unviersitat de Girona).

Dissabte 23 de novembre
A escollir una de les dues rutes:

• 10.00 h. Ruta literària Vilabertran, a càrrec de Francesc Montero (Universitat de Girona).
  • 10.00 h. Ruta literària Joan Vinyoli a Santa Coloma de Farners.

Caldrà assistir a un mínim del 80% de les hores presencials per obtenir la certificació del curs, així com elaborar una proposta didàctica que s'haurà de fer arribar a l'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach de la Unviersiatt de Girona. El mòdul 7 del curs "El patrimoni literari, un recurs educatiu" consta de 15 hores i la tasca didàctica s’haurà de lliurar abans de Nadal.