Càtedres de la UdG > Presentació pública del Manual de Dret del Treball i Seguretat Social

Càtedra d'Immigració, Drets i Ciutadania

Presentació pública del Manual de Dret del Treball i Seguretat Social

El dimecres 25/09 a les 9:45 h., a la Sala de Graus de Dret, es farà la presentació pública del Manual de Derecho del Trabajo, Seguridad Social y Migraciones Laborales.

El "Manual de Derecho del Trabajo, Seguridad Social y Migraciones Laborales",
dirigit pel Dr. Ferran Camas Roda, i confeccionat per professorat de l'Àrea de Dret
del Treball i Seguretat Social, serà objecte de presentació pública el proper
dimecres 25 de setembre a les 9:45 a la Facultat de Dret (a la Sala de Graus).

En l'acte s'explicaran els continguts del Manual i, i per part dels ponents, es farà
un comentari sobre les tendències judicials i normatives que està experimentant el
Dret Social en general.

Intervindran els  següents professors de la nostra área de coneixement: el Pr.
Servais, la Pr. Mercedes Martínez i la Pr. Montserrat Solé. També intervindrà el Pr.
Eduardo Rojo, Catedràtic de Dret del Treball de la UAB i col·laborador en la
confecció del Manual. L'acte estarà presidit pel Pr. Ferran Camas Roda qui també
prendrà la paraula per comentar els problemes del mercat de treball i com
afrontar-los.