Càtedra Joan Vinyoli

La Càtedra Vinyoli participa al programa "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat"

Un any més, la Càtedra Joan Vinyoli de la Universitat de Girona participa al cicle de conferències "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat" amb una xerrada sobre l'obra poètica de Josep Carner.

La Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània participa en una nova edició del programa de conferències Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, amb una conferència sobre El cor quiet de Josep Carner. Aquesta obra poètica és una de les lectures que formen part de l'assignatura 'Literatura catalana' en la modalitat del batxillerat humanístic. Les conferències sobre El cor quiet de Josep Carner estan dirigides especialment a l'alumnat d'aquesta materia, i els centres de secundària de les comarques gironines que imparteixen batxillerat, poden sol·licitar-la gratuïtament.

El període de sol·licituds estarà obert fins el 27 de setembre, i a partir del 7 d'octubre es confirmaran les peticions rebudes i es concretaran les xerrades, segons disponibilitat horària.

Trobareu tota la informació del programa de conferències del curs 2019-2020 aquí.