Del poema a la canción: la poesía y la música de Ovidi Montllor según Quico Pi de la Sierra
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

Del poema a la cançó: la poesia i la música d'Ovidi Montllor segons Quico Pi de la Serra

Per segon any consecutiu, la Càtedra Joan Vinyoli ha col·laborat amb l'Escola Municipal d'Humanitats en l'organització del cicle "Del poema a la cançó". Enguany, vam oferir una sessió dedicada a la música i la poesia d'Ovidi Montllor, que va comptar amb la participació del cantautor Quico Pi de la Serra.

En el marc del cicle Del poema a la cançó, organitzat conjuntament per l'Escola Municipal d'Humanitats i la Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània de la Universitat de Girona, el dilluns 20 de maig, al Centre Cultural La Mercè (Girona), va tenir lloc una sessió dedicada a les musicacions que Quico Pi de la Serra ha realitzat la poesia d'Ovidi Montllor.

Del poema a la cançó és un cicle de poesia i música, que pretén esbrinar com els músics actuals interpreten la poesia de tots els temps. Així, vam poder descobrir l'univers literari de Montllor i, alhora, vam aprofundir en el camí de Quico Pi de la Serra per acostar-s'hi. La sessió va consistir en un diàleg entre Quico Pi de la Serra i Margarida Casacuberta, directora de la Càtedra Vinyoli.