Se celebra la sexta edición del Festival Dominio Mágico de poesía en Santa Coloma de Farners
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

Se celebra la sisena edició del Festival Domini Màgic de poesia a Santa Coloma de Farners

L'edició 2019 del Festival Domini Màgic, organitzat conjuntament per la Càtedra Joan Vinyoli de la Universitat de Girona i l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners, ha tingut lloc entre el 5 i el 7 d'abril. Enguany, la programació ha comptat amb un conjunt d'activitats prèvies, que inclouen l'obertura d'una llibreria emergent i diversos actes relacionats amb Joan Brossa amb motiu del centenari del seu naixement.

Divendres, 5 d’abril

• 10.15 h. Auditori municipal
    Funció de teatre Embrossa’t, de la cia. ADDAURA Teatre Visual. Per a grups escolars, convidats pel Festival

• 10.30 h Casa de la Paraula
    Taller poètic sobre El cor quiet de Josep Carner, a càrrec de Lluís Bosch

• 18.00 h Casa de la Paraula
    Inauguració de la VI edició del Festival Domini Màgic de poesia, amb Joan Martí, alcalde de Santa Coloma de Farners; Sílvia Llach, vicerectora de Territori i Compromís Social de la Universitat de Girona; i Anna Perera Roura, comissària del Festival.

• 18.30 h Casa de la Paraula
    Taula rodona “La poesia sobreviu”, amb la participació d’Ester Andorrà, Jordi Cornudella i Guillem Terribas. Modera: Roger Vilà Padró.

• 20 h Casa de la Paraula
    Espectacle poètic Núria Candela diu Joan Brossa.

Dissabte, 6 d’abril

• 10 h Parc de Sant Salvador
    Itinerari poètic Joan Vinyoli, a càrrec de Carme Sansa.

• 13.15 h Auditori municipal
    Espectacle Poematemàgia, sobre poesia, matemàtiques i màgia, a càrrec de Sergio Belmonte. Per a públic infantil i familiar.

• 17 h Casa de la Paraula
    Visita guiada a l’exposició “Una immersió pictòrica inspirada en l’obra poètica de Joan Margarit”, a càrrec de Sergi Marcos.

• 17.30 h Casa de la Paraula
    Visita guiada a l’Espai Vinyoli, a càrrec de Pep Solà

• 18 h Casa de la Paraula
    Recital de poesia a tres veus, amb la participació de Teresa Pascual, Mireia Calafell i Jaume Coll Mariné, que diran els seus poemes.

• 21.30 h Auditori municipal
    Concert de Roger Mas, que presentarà el seu disc Parnàs.
    Venda anticipada d’entrades a www.casadelaparaula.cat i, el dia de la funció, a l’Auditori. Localitats numerades.

Diumenge, 7 d’abril

• 10 h Parc de Sant Salvador
    “I la natura em crida”, breu caminada fins a la Miranda, on Jordi Llavina recitarà una selecció dels seus poemes.

• 12 h La Vermuteria
    Poetry Slam
    de Santa Coloma de Farners, coordinada per Ramon Bartrina.
    Inscripcions i més informació a l’adreça poetryslamscf@gmail.com

Les activitats prèvies del Festival Domini Màgic 2019 tindran lloc entre el 25 i el 6 d'abril en diversos indrets de Santa Coloma de Farners:

Dimarts 26 de març, 19 h. Llibreria poètica
Xerrada sobre el projecte de l’Associació Papyrus, de Celrà, a càrrec de Jordi Artigal.

Divendres 29 de març, 20 h. Casa de la Paraula
Inauguració de l’exposició “A Escena. Personatges brossians”, amb Glòria Bordons i Manel Guerrero, comissari de l’Any Brossa.

Divendres 30 de marc, 20.30 h. Casa de la Paraula
Presentació de l’edició facsímil del poema “Els frens de l’Euga” de Joan Brossa i carpeta il·lustrada de Modest Cuixart, a càrrec de Marc Cuixart, Lluís Permanyer i Vicenç Altaió.

Dissabte 30 de març, 12 h. Llibreria poètica
Presentació del llibre Melcior Font: guerriller cultural, amb Pau Vinyes i Rubén Doll-Petit.

Dimecres 3 d’abril, 19 h. Llibreria poètica
Presentació dels monogràfics de la revista Reduccions dedicats a Lluís Solà i Quima Jaume, a càrrec de Lluís Solà, Francesc Codina i Jaume Coll.