La Cátedra Vinyoli ha colaborado a la jornada Exlibris de literatura catalana a Bachillerato
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

La Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània de la Universitat de Girona ha col·laborat en la tercera edició d'Ex Libris, jornada de literatura catalana i batxillerat, que es va celebrar a la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona el divendres 31 de gener. La jornada Exlibris va dirigida a docents de secundària i als seus alumnes de literatura catalana, provinents de diversos centres educatius de les comarques gironines. La jornada es va inicar amb una conferència impartida per la directora de la Càtedra Joan Vinyoli, Margarida Casacuberta, sobre l'obra Visions i cants de Joan Maragall, una de les lectures prescriptives de l'assignatura "Literatura catalana" de la modalitat de batxillerat humanístic. Així mateix, les persones inscrites van poder realitzar diversos tallers poètics, programats amb la col·laboració de la Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània, com per exemple el "Taller de rimes urbanes", a càrrec de Versembrant, i el "Taller sobre El cor quiet de Josep Carner", a càrrec de Lluís Bosch.