Campus Turisme > Presentació de l'Agrupació Sectorial del Campus de Turisme de la UdG

Campus Turisme

Presentació de l'Agrupació Sectorial del Campus de Turisme de la UdG

El proper divendres 18 de novembre tindrà lloc la presentació de l'Agrupació Sectorial del Campus Turisme de la Universitat de Girona. L'esdeveniment es realitzarà a l'auditori de l'Edifici Narcís Monturiol del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

Els Campus Sectorials de la Universitat de Girona són plataformes relacionals amb un clar plantejament market driven que tenen per objectiu principal facilitar proactivament la relació entre les empreses i institucions d'un sector socioeconòmic i la Universitat de Girona, sobre la base del contacte a priori i la promoció i manteniment d'una relació continuada a través d'una interlocució personalitzada i única amb la Universitat de Girona.

Actualment, la societat es troba immersa en un context en què la innovació i el desenvolupament són els seus motors. Per aquest motiu, la Universitat de Girona ha creat el Campus Turisme, el qual té com a objectiu enfortir les relacions entre les empreses i institucions del sector turístic i els investigadors de la Universitat de Girona per facilitar la creació d'innovació, el desenvolupament tecnològic i el coneixement i resolució de les necessitats empresarials i socials concretes d'aquest sector.

Per aquest motiu, el proper 15 de novembre, el Campus Turisme organitza la Jornada de Presentació de l'Agrupació Sectorial, on es farà una presentació del Campus a totes les empreses del sector i s'exposaran els beneficis que suposa formar part de l'Agrupació Sectorial. Tanmateix, la jornada permetrà debatre sobre la innovació del sector, destacant, també, algunes de les bones pràctiques que s'estan duent a terme per part d'empresaris i institucions del nostre territori.

Per més informació no dubteu a posar-vos en contacte amb l'Equip del Campus UdG Turisme:

Dr. Jaume Guia, director científic (jaume.guia@udg.edu)

Dr. Daniel Blasco, promotor tècnic (campus.turisme@udg.edu; dani.blasco@udg.edu)