Campus de la Salut > El grup eXiT de la UdG desenvolupa un sistema d’insulina per la diabetis de tipus 1

Campus Salut

La revista IEEE Journal on Biomedical and Health Informatics il·lustra el sistema de recomanació d’insulina bolus per la diabetis.

La revista IEEE Journal on Biomedical and Health Informatics - top 3 en Health Information Management - ha decidit il·lustrar la secció de Medical Infromatics del número d’aquest gener amb el sistema de recomanació d’insulina bolus que utilitza raonament basat en casos (CBR) per a diabetis tipus 1 desenvolupat pel grup eXiT de la UdG per al projecte europeu H2020 PEPPER (Patient Empowerment through Predictive PERsonalised decision support).

Es pot veure aquí: https://jbhi.embs.org/2018/12/28/medical-informatics-january-2019/