¿Qué pasa con la Sardina en el noroeste del mar Mediterráneo?
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Campus Patrimoni Cultural i Natural

Què passa amb la Sardina al nord-oest del mar Mediterrani?

Investigadors de GRMAR_UdG i LIG_UdG de la Universitat de Girona inicien un estudi en relació a la condició, la reproducció, el parasitisme i el genètica de la Sardina, amb l'objectiu d'entendre el declivi de les seves captures.

Investigadors de GRMAR_UdG i LIG_UdG de la Universitat de Girona inicien dos estudis relacionats amb la condició, la reproducció, el parasitisme i el genètica de la Sardina, amb l'objectiu d'entendre el declivi de les seves captures.

Aquests estudis estan finançats per la FEMP i el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades del govern espanyol. El projecte es desenvoluparà en col·laboració amb les associacions de pescadors de Palamós, l'Escala, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Blanes, Tarragona, Vilanova i la Geltrú i el grup GALP Costa Brava.