Campus Patrimoni > Inauguració i presentació de l’exposició fotogràfica Vieille Forêt

Campus Patrimoni Cultural i Natural

Inauguració i presentació de l’exposició fotogràfica Vieille Forêt

L’acte ha tingut lloc el 3 d’octubre al claustre del Centre Cultural de la Mercè, organitzat pel Campus Patrimoni Cultural i Natural de la Universitat de Girona, la Reserva Nacional Natural Forêt de la Massane i l’Ajuntament de Girona.

L’exposició Vieille Forêt. Un al·legat a la protecció dels boscos madurs és una iniciativa orientada a posar en relleu la importància dels boscos madurs a través de la mirada de la Reserva Natural Nacional de la Massane, un dels darrers boscos madurs de la conca mediterrània. L’exposició combina la força i bellesa artística de les fotografies del bosc de la reserva amb petites píndoles, missatges i coneixements científics que ajuden a entendre i sensibilitzar sobre la importància i necessitat de conservació dels boscos madurs.

L’exposició ha sigut inaugurada pel director científic del Campus Patrimoni Cultural i Natural de la Universitat de Girona, Josep Vila, i pel regidor de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona, Martí Tarés. Seguidament s’ha presentat la Reserva Natural Nacional de la Massane, a càrrec del cap de serveis tècnics d’aquesta, Jean André Magdalou. Finalment, s’ha pogut gaudir de l’exposició amb una visita guiada dels seus fotògrafs, Josep Casacuberta i Josep Casanova.

L’exposició estarà disponible fins el 25 d’octubre al claustre del Centre Cultural de la Mercè.