Campus Alimentació > Programa d'orientacions per a la creació d'estudis universitaris en l'àmbit de la gastronomía

Campus Alimentació i Gastronomia

El passat 1 de feberer es va celebrar a la sede de l'ANECA a Madrid, la reunió constitutiva de la comissió de l'elaboració d'un programa d'orientacions per a la creació d'estudis universitaris de l'àmbit de la gastronomia.

La Comissió per a l'elaboració d'un programa d'orientacions per a la creació d'estudis universitaris en l'àmbit e la gastronomia es va reunir el passat 1 de febrer a Madrid. El seu objectiu és el de redactar un document que ajudi a les institucions universitàries del Sistema Universitari Espanyol a programar nous estudis de grau i màster sobre temàtiques relacionades amb la gastronomia.

En aquesta reunió hi va assistir la Dra. Carmen Carretero, directora del Campus Alimentació i Gastronomia de la Universitat, per tal de formar part d'aquesta Comissió, i així poder aportar l'experiència de la Universitat en aquest tema.

En aquesta reunió hi van participar 22 universitat espanyoles i va estar presidida pel director de la Divisió d’Avaluació d’Estudis i Institucions, Miguel Ángel Sastre Castillo, per la directora de la Fundació Triptolemos, Yvonne Colomer y el director del Consell de Gestió de la Red de CEIs amb l'activitat agroalimentària de la Fundació, Màrius Rubiralta.