Campus Alimentació > Jornada: Peix Blau

Campus Alimentació i Gastronomia

Jornada: Peix Blau

L’IRTA i el GALP Costa Brava organitzen dues jornades a Girona sobre el Peix Blau els mesos de febrer i març.

Amb l’objectiu de treballar amb el sector d’encerclament, se celebraran a Girona dues jornades sobre el PEIX BLAU.  Aquestes jornades van enfocades sobretot al sector de la restauració, a peixaters, empreses de salaons i elaboradors de peix, minoristes i majoristes de la zona de Girona i rodalies, a totes els intermediaris entre les Confraries i el client final.

El primer esdeveniment està organitzat per l’Institut de Investigació i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) i el Grup d’Acció Local Pesquer (GALP):

Taller d’idees de productes elaborats en base a peix blau organitzat per IRTA en col·laboració amb el GALP Costa Brava. Dues opcions: 22 de febrer a la Confraria de Pescadors de Blanes i el dia 1 de març a la Confraria de pescadors de L’Escala. Horari: de 10 a 13.30 hores. Es prega confirmació assistència: Mireia.ruiz@irta.cat

El segon esdeveniment és un Workshop organitzat pel GALP Costa Brava en col·laboració amb l’ECA de Monells. El sector del peix necessita, com els altres sectors, estar contínuament atent a tots els canvis que el puguin afectar i el puguin desplaçar dels llocs capdavanters que actualment ocupa. L’objectiu de la jornada és detectar les necessitats formatives que té aquest sector tant estratègic per la zona. En el marc de l’estratègia de desenvolupament local participatiu GALP Costa Brava, amb l’afany de millorar la comercialització del peix, s’organitza aquesta jornada.

II Workshop del sector del peix organitzat pel GALP Costa Brava en col·laboració amb l’ECA de Monells. Dia 18 de març a l’ECA de Monells. Es prega confirmació a través del següent enllaç: https://goo.gl/forms/MsVl9FTSkLBUNpwN2

Taller d'idees de productes elaborats en base a peix blau201902_Jornada creativacio bulleti.pdf

II Workshop del sector del peix: Monells_II Workshop peix_def.pdf