Primera conferencia del máster MAYA en la Universidad El Mandar, Túnez
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Campus Aigua

Primera conferència del màster MAYA a la Universitat El Manar, Tunísia

Investigadors de la UdG assisteixen a la primera conferència del projecte Erasmus +

El passat dissabte 7 de desembre de 2019 va tenir lloc la primera conferència del Master MAYA a la Faculté des Sciences de la Universitat de Tunis El Manar, a Tunísia. Els professors Gerard Arbat i Miquel Duran Ros de l’Escola Politècnica Superior hi van assistir en representació dels grups de recerca d’Enginyeria i Gestió del Reg, Ecologia Aquàtica Continental i Geologia i Cartografia Ambiental, participats en el projecte europeu MAYA (Master in Agricultural and hYdrological Approaches to a better and sustainable development https://www.maya-project.eu/).

A la conferència també hi van assistir representants d'institucions públiques de Tunísia, de la Aristotle University of Thessaloniki (Grècia), Università Degli Studi di Sassari (Itàlia), Université de Sfax (Tunísia), Université de Carthage (Tunísia), Univesité de Tunis El Manar (Tunísia) i personal de la Unió d’Universitats Mediterrànies.