Escola Politècnica Superior

Dubtes freqüents de matrícula a l'EPS

Escola Politècnica Superior

Una vegada estigueu a la pàgina de la matrícula podreu accedir a tota la informació que necessiteu per a poder matricular-vos correctament. Recordeu que us demana:

• Usuari: Número de la UdG
  • Password: la paraula de pas del vostre correu electrònic

En cas que tingueu problemes d’accés cal que us adreceu a la secretaria acadèmica:

infoacademica.eps@udg.edu
telèfon: 972 41 84 20

Comproveu les vostres dades personals i, sobretot, la casella corresponent a l’autorització o no de la difusió de la vostra adreça.

• El nombre màxim de crèdits que podeu matricular per curs és 90.
  • El nombre mínim de crèdits que heu de matricular per curs és 24.

Per continuar els mateixos estudis, els estudiants haureu de superar com a mínim el 50% dels crèdits matriculats el curs anterior.

És important la comprovació que esteu matriculats d’allò que voleu ja que no es poden fer modificacions fora del període establert en el calendari administratiu.
Durant el mateix dia podreu modificar la matrícula tantes vegades com vulgueu, però a partir de la 23:59h ja no podreu modificar-la. Per això és molt important que seleccioneu bé les assignatures i sobretot els grups per evitar solapaments. Sou els i les responsables d'allò que matriculeu.

La Normativa de matrícula no permet modificacions si no hi ha hagut canvis en l’horari.

Davant de casos justificats i excepcionals, s’analitzaran i resoldran les possibles modificacions de matrícula. Si voleu sol·licitar un canvi de grup caldrà que feu la sol·licitud mitjançant l’apartat de Tràmits del vostre expedient en línia. En concret caldrà seleccionar el tràmit “Sol·licitud a l’administració”. Les dades a facilitar són: assignatura o assignatures de la/es que se sol·licita el canvi, grup en el que està/n matriculada/es i grup al que es vol anar. Caldrà aportar justificació documental adjuntant un fitxer. Una vegada resolta la vostra sol·licitud se us comunicarà el resultat mitjançant una notificació electrònica.