Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Departamento de Informática, Matemática Aplicada y Estadística

Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística
Escola Politècnica Superior
Campus de Montilivi mapa de situacio
17003 GIRONA
Tel. (34)972418417
Fax (34)972418792
secretaria(@)imae.udg.edu

Com arribar-hi

Benvinguda

Benvinguts a aquest espai on trobareu informació referent al Departament d’Informàtica Matemàtica Aplicada i Estadística (IMAE).

El Departament d'IMAE està format pel professorat de les àrees de coneixement de Llenguatges i Sistemes Informàtics (LSI), Matemàtica Aplicada (MA) i d’Estadística i Investigació Operativa (EIO). Es tracta d’un departament interdisciplinari amb docència a quatre centres de la UdG: Escola Politècnica Superior, Facultat de Ciències, Facultat De Medicina i Facultat d'Infermeria

A més de la docència a nivell de grau, el departament participa àmpliament en estudis superiors de postgrau. Així, des del departament s'organitza el Màster en Enginyeria Informàtica, i es col·labora estretament i participa en els programes dels màsters en Ciutats Intel·ligents (Smart Cities) i en Tecnologies Intel·ligents per a Sistemes de Salut (Smart Healthcare), així com en el programa del Màster Interuniversitari en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge (PPCEL).

Esperem que al nostre web hi trobeu el que busqueu. Si desitgeu informació addicional, si-us-plau escriviu-nos a dir.depimae@udg.edu.