Institut de Recerca en Visió per Computador i Robòtica

TECNIO

R+D+I

Facilitadors TECNIO

Tant ARLAB com VICOROB compten amb l’acreditació TECNIO que otorga la Generalitat de Catalunya, a través d’ACCIÓ – l’agència per a la competitivitat de l’empresa, depenent del Departament d’Empresa i Coneixement.

L’acreditació té com a objectiu identificar aquells agents tecnològics més qualificats i amb experiència en projectes empresarials per tal de visibilitzarlos de cara a les empreses i així impulsar la transferència tecnològica a Catalunya.

El segell TECNIO permet que pimes i empreses puguin trobar les entitats que ofereixen tecnologia diferencial per tal que el teixit productiu català pugui accedir a tecnologies innovadores per resoldre necessitats tecnològiques en els seus projectes, productes i serveis. De la seva banda, per als centres tecnològics és una oportunitat per arribar a nous socis i proveïdors tecnològics i accedir a programes internacionals d’R+D+i.