UdG Qualitat

Comissió de Qualitat de la UdG

El 29 d'abril de 2010 es va crear la comissió de qualitat i se n'acordà el seu reglament d'organització i funcionament, reglament que va ser modificat l'any 2018.

La Comissió de Qualitat és l’òrgan que vetllarà pel correcte desenvolupament dels processos de planificació, seguiment, avaluació i millora de la Universitat de Girona, actuant, entre d’altres, en els àmbits següents:

1. Definició, assessorament, posada en pràctica, actualització i seguiment de la política de qualitat de la Universitat de Girona, i dels processos implicats, exceptuant, per la seva naturalesa, les funcions pròpies assignades a la Comissió d’Avaluació Universitària (CAU).
  2. Avaluació, verificació i acreditació dels processos on es requereixi.
  3. Seguiment i avaluació de la planificació estratègica de les unitats estructurals i de la seva activitat ordinària, alineada amb la política de qualitat de la Universitat.
Membre Càrrec
Pepus Daunis i Estadella Vicerector de Qualitat i Transparència
Anna Renart Macias Gabinet de Planificació i Avaluació
Mireia Agustí Vicegerent de l'Àrea Acadèmica i de Qualitat