Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

20/12/2016
Es publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", edició de Xavier Pla
Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'

L’editorial Arcàdia publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", fruit de la jornada que la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona va organitzar els dies 9 i 10 de juny de 2016.

El volum aplega un conjunt de textos a propòsit de la incidència de l’obra de Marcel Proust a Catalunya, escrits per M. Carme Bosch, Sílvia Coll-Vinent, Herbert E. Craig, Amadeu Cuito, Valèria Gaillard, Pere Gimferrer, Eloi Grasset, Antoni Marí, Antoni Martí Monterde, Guillem Molla, Neus Penalba, Josep M. Pinto, Xavier Pla, Oriol Ponsatí-Murlà, Pere Rosselló, Vicent Santamaria i Lluís M. Todó, en una edició a cura de Xavier Pla.

La publicació compta amb el suport de la Universitat de Girona, la Societat d’Amics de Marcel Proust i el Ministerio de Economía y Competitividad.

link fora UdG  Web d'Arcàdia