Escola de competències

Oberta la convocatòria d'ajuts al Pràcticum Odisseu

Programa per a la realització de pràctiques universitàries i de màster en empreses de territoris rurals. Inscripcions fins el 12 de maig de 2019.

Vols fer pràctiques remunerades aquest estiu?

El Pràcticum Odisseu t'ajuda a trobar empreses perquè facis pràctiques en municipis rurals.

Només cal que estiguis estudiant un grau o màster oficial universitarii hagis cursat més del 50% dels crèdits.

Et pots inscriure fins el 12 de maig!

Fer les pràctiques Odisseu et permetrà:

• Conèixer des de dins la tasca que realitzen les empreses on posteriorment en la majoria de casos existeix la possibilitat d'incorporació laboral.
  • Participar en pràctiques universitàries remunerades amb un mínim de 5€/h les quals es realitzen en conveni amb la teva universitat i, per tant, et convalida crèdits de pràctiques.
  • Realitzar pràctiques en empreses situades en territoris rurals és una forma d'expressar el compromís personal amb el territori, i obtenir una oportunitat de formació laboral i incorporació al mercat de treball.

Més informació:

Tríptic informatiu > PDF