Escola de competències

Noves millores en la usabilitat de la plataforma de pràctiques (PIPE)

Amb l'objectiu de millorar i internacionalitzar les pràctiques en empresa, la nova versió de la PIPE inclou l'anglès com a idioma d'interfície i s'han elaborat uns vídeo-tutorials per a facilitar-ne la navegació.

Des de l'Oficina Universitat-Empresa s'ha estat treballant per tal de millorar l'usabilitat de la Plataforma de Pràctiques en Empresa incloent l'anglès com a idioma d'interfície. Això facilita a les empreses internacionals la publicació d'ofertes de pràctiques, la cerca i selecció dels estudiants més adequats, etc.

Actualment, la nova versió de la PIPE és plenament operativa en català, castellà i anglès.

Paral·lelament s'han elaborat uns vídeo-tutorials que expliquen pas a pas com fer les operacions més habituals a la plataforma:

• Com donar-se d'alta
  • Com publicar una oferta de pràctiques
  • Com seleccionar un estudiant
  • Com avaluar un estudiant

Aquests vídeos estan publicats al canal Youtube de la Universitat de Girona i es poden visualitzar en els tres idiomes: català, castellà i anglès.