Orientació professional

El currículum més efectiu

Les xarxes estan plenes de consells i suggeriments per fer el currículum més competitiu.

Plantilles, formats, infografies.... per tal d’uniformitzar enlloc de personalitzar.

Utilitzis el model que utilitzis, no cal destacar tant pel format i les coloraines sinó pel contingut que és el que realment interessa al reclutador.

Fes-hi constar el que vols i com ho vols, és el TEU currículum!, destaca el que creguis més important, obvia el que pugui donar lloc a interpretacions que no t’interessen.

Clar, el reclutador ha de trobar ràpidament el que busca, en el teu cas la formació universitària i l’experiència laboral, ja siguin pràctiques o feines d’estiu, no hi poden faltar!

Concís, no hi fem constar res més que el que és essencial, el nostre objectiu és que ens citin per una entrevista, hem de crear certa expectació.

Sincer, a qui hem d’enganyar?

Adequat a l’Oferta de Treball, el reclutador ha de trobar el que busca, destaca el que realment està buscant.

El teu CV és la primera informació que té de tu l’empresa, val la pena dedicar-s’hi!

Nuri Sanllehí
Orientadora professional de la Universitat de Girona