Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Escola de competències

765 participants en la 1a edició de l'Escola de Competències de la UdG durant el curs 2018-19

Per primer any, l'Oficina Universitat-Empresa de la Universitat de Girona ha organitzat l'Escola de Competències. S'han realitzat 30 càpsules gratuïtes i s'ha obtingut una valoració global de 8,6.

En aquesta primera edició, les competències que s'han treballat han estat molt ben rebudes per part dels participants:

• Comunicació, amb les càpsules d'Elevator Pitch amb Albert Brosa; PNL amb Núria Orriols i Judit Padrés; Personal Branding, amb Xavier Roca i Guillem Recolons; i els tallers de comunicació en públic i intel·ligència no verbal, a càrrec de Teresa Baró i Carlos Van Oosterzee.
  • Networking, amb el taller de Baldi Figueres per aprendre a crear xarxes professionals.
  • Emprenedoria, amb les sessions de Canvas-Lean Startup a càrrec de Jordi Bayer; Storytelling amb Assumpció Guardiola; organització i estratègia empresarial, amb Sandra Teixidor; i eines de comunicació a càrrec d'Oscar Cumí.
  • Motivació, on Ivo Güell ens va donar eines i recursos per tenir una actitud més positiva.
  • Lideratge, amb les sessions de Jorge Cuervo.
  • Autoconfiança, per a descobrir, acceptar i vèncer les pors i inseguretats, a càrrec també de Jorge Cuervo
  • Negociació, on la Joana Frigolé va explicar com millorar el poder d'influència i relació.

Adjuntem una infografia amb les dades de participació: