Borsa de Treball

Ofertes de treball a Europa - Programa EURES

EURES: El portal europeu de la mobilitat internacional

EURES (European Employment Services) és una xarxa de cooperació per a l’ocupació i la lliure circulació de persones treballadores que promou la Comissió Europea i els serveis d’ocupació de l’Espai Econòmic Europeu (EEE), entre els quals hi ha el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).

Butlletí mensual EURES - Ofertes laborals a Europa

L’objectiu de la Xarxa EURES és oferir serveis a les persones demandants d’ocupació i a les empreses que desitgin beneficiar-se del principi de la lliure circulació de persones, proporcionant la màxima informació i l’assessorament sobre ofertes i demandes d’ocupació, situació i evolució del mercat de treball, i sobre les condicions de vida i treball de cada país.

Què ofereix?
La xarxa EURES porta a terme activitats d’intermediació laboral i també d’informació, orientació i assistència a empreses, a persones demandants d’ocupació, i a d’altres institucions interessades en la mobilitat.

Serveis EURES a les persones:
Serveis orientats a facilitar l’accés a informació per a la cerca d'ocupació en un altre país europeu.

S’ofereix informació sobre:

• Condicions de vida i treball.
  • Ofertes d’ocupació comunitàries existents a la Xarxa EURES
  • Orientació i assessorament sobre la cerca de feina.
  • Possibles dificultats als països de destí sense la capacitació lingüística i la qualificació suficient.
  • Orientació per millorar l’ocupabilitat i planificar d’una forma responsable i segura el projecte de mobilitat.

Serveis EURES a les empreses:
Difusió de les ofertes de treball a Europa, i accés a un sistema informàtic d’àmbit europeu que permet la difusió en temps real de les ofertes de treball de les empreses, especialment:

• Ofertes de treball que requereixen el domini d’altres idiomes.
  • Ofertes de treball que necessiten unes qualificacions especials i experiència.
  • Ofertes de treball per a professionals qualificats difícilment reclutables al seu mercat de treball.

Més informació