Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Borsa de Treball

Ofertes de pràctiques

Erasmus+ for Traineeships

En aquest taulell d’anuncis virtual hi trobareu l’oferta de places per a PRÀCTIQUES INTERNACIONALS que arriben a l’Oficina de Relacions Exteriors (ORE) de la UdG.

Si esteu interessats en alguna de les ofertes, caldrà que sigueu vosaltres qui investigueu sobre el requisits que calen i, en el cas que sigueu estudiants de la Universitat de Girona, també caldrà que el centre UdG al qual estudieu validi la proposta de pràctica (llistat de responsables de relacions internacionals dels centres UdG  ).

Us recordem que l’ORE NOMÉS fa de transmissora d’aquesta oferta i de suport administratiu en cas que vulgueu (i pugueu) demanar una beca Erasmus+ for Traineeships  , ja que algunes d’aquestes ofertes són compatibles amb aquest ajut.

L’ajut Erasmus+ for Traineeships s’haurà de sol·licitar abans de començar les pràctiques i cal que en el moment en què sol·liciteu l’ajut sigueu estudiants de la UdG. Per fer les pràctiques com a estudiant de la UdG, cal que durant tot el període de la mobilitat sigueu encara estudiants. En canvi, per fer les pràctiques com a recent graduat, cal estar titulat (tancament d’actes) per poder iniciar les pràctiques

Si voleu més informació sobre els ajuts per a pràctiques internacionals gestionats des de l’Oficina de Relacions Exteriors de la UdG, cliqueu aquí .

Portals:

Ofertes vigents

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.