Borsa de Treball

Hackathon Innova&acción Business Challenge

Innova&acción, la iniciativa que fomenta la innovació de la Fundació Politècnica de la Comunitat Valenciana, organitza por tercer any consecutiu el primer i únic Hackathon d'Innovació que se celebra a Espanya.

Què és Hackathon Innova&acció Business Challenge?

Es tracta d'una marató d'innovació de 24 hores non-stop en el qual els participants, prèviament seleccionats i organitzats en grups de treball multidisciplinaris, dedicaran un dia complet a proposar solucions als reptes plantejats per les empreses innovadores.

En altres paraules, Innova&acción Business Challenge és una competició d'innovació que es desenvolupa en 24 hores, i en la qual els equips treballen sense descans per oferir a les empreses participants solucionis diferents i alhora diferencials per als reptes de diferent tipus que plantegen.

Durant aquest temps, el talent seleccionat se centrarà en la resolució del desafiament que planteja cada empresa a través de l'ús d'eines i metodologies d'innovació àgils i disruptives. D'aquesta manera, s'afavoreix el dinamisme del grup, un millor engranatge entre els seus membres, i una manera de pensar alternatiu per poder oferir així solucions rellevantment diferents. A més, els retadores comptaran amb el suport de mentors que en tot moment els guiaran per aconseguir la millor solució.

Què t'emportaràs?

• Aprendràs metodologies àgils i disruptives no només de forma teòrica, sinó eminentment pràctica.
  • Una gran oportunitat laboral doncs les empreses retadores utilitzen el Hackathon com a plataforma de reclutament.
  • La possibilitat de viure una experiència única en la qual conflueixen idees innovadores, metodologies noves, reptes gairebé impossibles i companys desconeguts que es converteixen en amics.
  • I encara que sabem que no és la motivació principal, l'equip que presenti la idea més brillant rebrà un premi en metàl·lic de 3.000 euros.
  • I sobretot 24 hores de màxima diversió!

Necessites més raons? Aquí tens altres quatre motius més per apuntar-te a Innova&acción Business Challenge 😊

Altres dades d'interès

Aquesta tercera edició d'Innova&acción Business Challenge es desenvoluparà des de les 15 hores del divendres 27 fins a les 15 hores del dissabte 28 de setembre a València ciutat.

Si vols ser reptat en aquesta III edició, només has d'inscriure't a la pàgina oficial, i aviat contactaran amb tu.

Sobre Hackathon Innova&acción Business Challenge

Hackathon Innova&acción Business Challenge va néixer el 2017 amb un doble objectiu. D'una banda, ajudar a les organitzacions a desenvolupar la seva capacitat d'exploració i relació amb l'exterior per millorar la seva capacitat innovadora i aplicar-la a la resolució dels seus desafiaments presents i futurs. De fet, las solucionis proposades pels reptats sorprenen cada any per la seva gran qualitat tècnica i el seu grau d'innovació.

D'una altra, ajudar a aquells joves curiosos per naturalesa i amb una preparació excepcional a saber fins a on poden arribar, a desenvolupar idees diferents i innovadores, a aprendre noves metodologies i desenvolupar un pensament transversal i a posar-los en contacte amb la realitat de les organitzacions.

Per a més informació, envia un correu a: iria.lago@antiguosupv.org o info@innovayaccion.com, o truacar al 963215021