Borsa de Treball

La Borsa de Treball de la UdG ha presentat la nova plataforma de gestió d’ofertes de feina

Amb l'objectiu d'acostar les empreses als estudiants i graduats universitaris, i per a acompanyar-los en el seu projecte professional, la Universitat de Girona ha posat en funcionament una nova plataforma professional de referència a Europa, directament integrada en la intranet de més de 400 institucions i que ofereix solucions de difusió d'ofertes i employer branding.

El dimecres 15 de maig, a la Sala de Graus de la Facultat de Dret, es va presentar la nova plataforma de gestió d’ofertes de feina que ha estrenat recentment la Universitat de Girona. L’acte va comptar amb la presència de la Dra. Laura Vall-llosera, vicerectora d’estudiants i inserció laboral, la Sra. Anna Albar, responsable de l’Oficina Universitat-Empresa, i la Sra. Nuri Sanllehí, orientadora professional de la Universitat de Girona.

UdG JobTeaser és una plataforma més completa i amb un disseny més innovador on els usuaris hi tenen un espai personal, poden veure ofertes de feina i tenen l’opció de filtrar, crear alertes per correu, fer cerques i fer el seguiment de la seva candidatura.

Per als estudiants i graduats que cerquen ofertes de feina fora de l’àrea local, UdG JobTeaser està oberta al mercat laboral mundial i lligat a més de 400 institucions.

L’eina també incorpora l’agenda d’activitats que s’organitzen des de UdGOcupació i un apartat amb recursos d’orientació. A més, també permet als usuaris demanar una tutoria individualitzada amb l’orientadora professional de la Universitat, per tal de rebre un assessorament personal, revisar el currículum, preparar una entrevista de treball, etc.

Per a les empreses i institucions, aquesta nova plataforma és una oportunitat per cercar talent universitari. Hi poden publicar ofertes de feina, seguir la seva evolució en directe (validació, nombre de visites, CV inscrits) i arxivar l’oferta quan vulguin tancar el procés, modificar-la amb total autonomia o, fins i tot, tornar-la a publicar. La publicació i seguiment d’aquestes ofertes, que només són visibles per als usuaris inscrits al career center UdG, és un servei totalment gratuït.

Les empreses  també tenen l’oportunitat de convertir-se en “Empreses associades UdG” i beneficiar-se d’alguns avantatges, com per exemple: estadístiques personalitzades, fixa d’empresa preferent i pestanyes especials per a les ofertes publicades i esdeveniments que l’empresa vulgui compartir.

Amb aquesta nova plataforma, la Universitat de Girona aposta per impulsar la inserció laboral i la millora de l’ocupabilitat dels estudiants i graduats universitaris, i facilitar que les empreses i institucions del territori trobin els candidats que necessiten incorporar.

udg.jobteaser.com